Garantie

Voor alle door ons geleverde producten geldt een volledige fabrieksgarantie.

Lena Group BV wil dat u tevreden bent over de aankopen die u bij ons gekocht heeft. Toch kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt welke niet goed is of defect gaat nadat het in gebruik is genomen.

Indien een bij Lena Group BV besteld product in de garantieperiode defect raakt, kunt u het product aan ons retourneren, of wij halen het product bij u op. Lena group BV verzorgt afhankelijk van het product voor de reparatie of vervanging van het het product.


Klachten

Lena Group Bv streeft naar een zo corect mogelijke afhandeling van uw bestelling. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service en/of producten, dan horen wij dit graag van u. Wij zullen er dan alles aan doen om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht richten aan onze afdeling Klantenservice. 

De Klantenservice van Lena Group BV is per mail te breiken via: klantenservice@lenagroup.nl