Klachtenbehandeling

Heeft u klachten?

Lena Group BV hecht veel waarde aan betrouwbaarheid, kwaliteit en klantgerichtheid. Wij streven naar tevreden klanten en willen enkel goede service verlenen. Toch kan het zijn dat u een klacht heeft of dat u het ergens niet mee eens bent. Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u hierover een klacht indienen. Deze kunt u kenbaar maken door een e-mail te sturen naar klantenservice@lenagroup.nl of per post naar:

Lena Group BV
t.a.v. Klantenservice
Eenspan 38
3897 AL  Zeewolde

Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto's te maken van schade. Vermeld bovendien het ordernummer van de bestelling en uw contactgegevens.


Klachtbehandeling

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beoordelen, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de Stichting Webshop Keurmerk waar de webwinkels van Lena Group BV bij zijn aangesloten.